top of page

המדריך ללנדון: 5 מקומות בלונדון ששווים ביקור - חלק 1

לונדון היא עיר עצומה ומגוונת עם משהו להציע לכל אחד. תוכלו למצוא בה היסטוריה, אדריכלות מרשימה, תרבות מפוארת, אטרקציות מגוונות, ובקיצור - מאיפה מתחילים?

 

אספנו לכם 5 אטרקציות מומלצות בלונדון שחובה לבקר בהן. אלו הן רק חלק קטן מהאתרים הרבים שמציעה העיר, אך הן מהוות נקודת התחלה נהדרת עבור כל טיול.


5 האטרקציות בלונדון עליהן נדבר בכתבה:




צ'יינה טאון - Chinatown

חוויה אסיאתית בלב לונדון! הצ'יינה טאון הוא הרובע הסיני של לונדון, אזור תוסס ומלא במסעדות, חנויות ודוכנים בסגנון סיני שייתנו לכם חוויה אסייתית- קולינרית ותרבותית.




 


גשר מצודת לונדון - London bridge

גשר מצודת לונדון - Tower Bridge

אחד מהסמלים המפורסמים ביותר של לונדון - גשר מצודת לונדון מורכב משתי קומות, מציע נוף מרהיב על נהר התמזה ועל העיר וכיום נחשב לאחד מהגשרים המפורסמים בעולם! הקומה התחתונה מהווה את ציר התנועה העיקרי, לרכבים ולהולכי רגל. הקומה העליונה שמשה בעבר כמעבר להולכי הרגל בזמן שהגשר מתרומם, וכיום קומה זאת היא חלק ממוזיאון שניתן לרכוש כרטיס כניסה ולעלות אליו. ניתן לרכוש כרטיס כאן



 



כיכר לסטר - Leicester Square

כיכר לסטר היא אחת הכיכרות המפורסמות ביותר בלונדון ומהווה מרכז תוסס של בידור ותרבות. הכיכר מוקפת במבנים היסטוריים, כולל התיאטרון הלאומי והגלריה הלאומית. הכיכר סואנת והומת אדם ברוב בשעות היום, ומהווה מוקד לחיי לילה בזכות הברים, הקזינו, המסעדות והמלונות באזור. הכיכר צמודה לצ'יינה טאון, ותוכלו למצוא שם גם את חנויות ה- M&M'S WORLD (עולם האמ אנד אמ) והחנות של לגו (LEGO), ששוות ביקור גם אם אתם לא מתכננים לקנות כלום.




 



מאדם טוסו - Madame Tussauds

אחת האטרקציות הכי פופולאריות בלונדון- מדובר ברשת עולמית של מוזיאוני שעווה, כאשר הסניף הראשי והראשון של הרשת נמצא בלונדון. מאדם טוסו בלונדון מציג בובות שעווה בגודל טבעי של מפורסמים מכל העולם, כולל פוליטיקאים, סלבריטאים, ספורטאים, אמנים ועוד וכולל תערוכות המלוות את הבובות.

שימו לב שהמוזיאון גדול, ולכן ביקור ממוצע בו לוקח כשעה. מומלץ לבוא עם נעליים נוחות להליכה.

חוויה לכל המשפחה, מתאים מאוד לילדים ולמבוגרים כאחד.

ניתן לרכוש כרטיסים במקום, אך מומלץ להימנע מהתור, ולהזמין כרטיסים מראש. ניתן להזמין כרטיסים בקישור הבא



 



מנזר ווסטמינסטר - Westminster Abbey

כנסיית ווסטמיניסטר משמשת כמקום ההכתרה של מלכי אנגליה, וכמקום קבורת מפורסמים רבים, ועל כן נחשבת למשמעותית מאוד בהיסטוריה הבריטית ולאחד מהמבנים החשובים והמפוארים בעיר.

הכניסה למנזר כרוכה בקניית כרטיס, ניתן להזמין כרטיס כאן




עוד על לונדון:


  • גילוי נאות: עבור ביצוע רכישה דרך חלק מהלינקים בכתבה, אנחנו מקבלים עמלה שתומכת באתר. יחד עם זאת, כל ההמלצות מבוססות על ניסיון אישי ואותנטי.

פוסטים קשורים

הצג הכול

אוהב/ת לטייל?

נשלח לך עדכון ישר כשעולה כתבה חדשה!

שמחים שהצטרפת אלינו!

לחיצה על "הרשמה" מהווה הסכמה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

bottom of page