top of page

תקשורת וגלישה - המדריך ללונדון

בעידן של היום, גם כשאנחנו בחול, אי אפשר להיות מנותקים לגמרי. יחד עם זאת, חבילות הגלישה והתקשורת בחול עלולות להיות הוצאה כבדה מאוד. הנה כמה אופציות מעולות, במחירים שלא יעלו לכם כמו ארוחה במסעדת יוקרה:


 


האופציה שלדעתנו הכי נוחה ומשתלמת מבין כולם.

מדובר בסים מקומי שמתאים לכל מכשיר, עם מגוון חבילות הכוללות גלישה יחד עם שיחות + SMS ללא הגבלה בתוך בריטניה. רגע אבל זה לא הכל, זה לא עוד סתם סים מקומי שאפשר לקנות רק כאשר מגיעים לארץ היעד, אלא שהסים מגיע אליכם בחינם עד לבית בישראל! כןכן, עוד לפני הטיסה יגיע אליכם לדואר סים בריטי, ללא כל התחייבות או תשלום על הסים.


בנוסף, רוב החבילות כוללות שיחות והודעות ללא הגבלה בתוך בריטניה, וחלקן גם כוללות בתוכן אפשרות לנצל 5 ג'יגה מהחבילה במדינות האיחוד האירופי ומדינות נוספות כך שתוכלו לקחת אותו איתכם במידה ויש לכם נסיעה נוספת והחבילה עדיין תקפה.

דוגמא לחבילה מומלצת - 15 ג'יגה, שיחות והודעות ללא הגבלה ב10 פאונד




ספק חבילות גלישה שנעשה מאוד פופולארי בשנים האחרונות על היותו זול ביחס לספקים המסורתיים, ונוח להתקנה שכן הוא לא דורש סים פיזי, אלא משתמש בטכנולוגיית ESIM (סים דיגיטאלי) הקיימת במכשירים רבים (אך לא בכולם).

החברה מציעה מספר חבילות גלישה בלבד, המצריכות רכשיה והתקנה של הסים הדיגיטאלי על המכשיר הנייד לפני הטיסה. ההתקנה מלווה במדריך מאוד ברור, והגלישה איתו בחול אמינה ונוחה.

חשוב! לפני הרכישה יש לבדוק האם מכשירכם תומך בטכנולוגיית הESIM, ניתן לבדוק בקישור הבא


סים מקומי -

בעיקר זול יותר מהאופציות המסורתיות. ניתן למצוא את כרטיסי הסים החד פעמיים כמעט בכל סופר במגוון מחירים וחבילות. החיסרון העיקרי- עד לקניית הסים לא תהיו מחוברים לרשת סלולארית ותהיו תלויים בווייפיי ציבורי..





עוד על לונדון:


  • גילוי נאות: עבור ביצוע רכישה דרך חלק מהלינקים בכתבה, אנחנו מקבלים מהחברות עמלה. יחד עם זאת, כל ההמלצות מבוססות על ניסיון אישי ואותנטי.

פוסטים קשורים

הצג הכול

אוהב/ת לטייל?

נשלח לך עדכון ישר כשעולה כתבה חדשה!

שמחים שהצטרפת אלינו!

לחיצה על "הרשמה" מהווה הסכמה לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות

bottom of page